یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

فروش درب ضد سرقت

۷۳۱ بازديد

موارد گوناگونی وجود دارد که در قیمت گذاری به درب ضد سرقت بسیار موثر می باشد. یکی از این موارد نوع سازه های به کار رفته در ساخت درب ضد سرقت می باشد. این موارد در کیفیت این درب ها نیز موثر می باشد. تولید انبوه درب ضد سرقت در انواع مختلف باعث شده است تا قیمت آن ها زیاد بالا نباشد و اکثر کاربران برای خانه خود از این درب ها استفاده کنند. یکی از مسائلی که باعث جذب مشتریان به این درب ها شده است، مسئله امنیتی است که این درب ها برای خانه ایجاد می کنند. برای همین به درب های ضد سرقت نامیده شدند. یکی دیگر از عواملی که در قیمت این درب ها موثر است، ابعاد اجرایی آن ها می باشد که هرچه از اندازه بیشتری برخوردار باشد، ساخت آن به زمان زیادی احتیاج دارد. کارشناسان فنی ما قبل از راه اندازی درب ضد سرقت از محل مربوطه بازرسی می کنند.

 

 

اولین قابلیت درب ضد سرقت سهولت در راه اندازی آن ها بوده که برای راه اندازی نیاز به زمان زیادی نمی باشد. دومین عامل  تنوع رنگ و طرح درب ضد سرقت بوده که مجموعه ما سعی کرده است. انواع طرح و رنگ های درخواستی مشتریان برای درب ضد سرقت باید بر اساس نظر شما مشتریان عزیز باشد. شما می توانید بر اساس دکوراسیون و نکای خارجی ساختمان خود از انواع طرح برای روکش خارجی آن ها استفاده کنید. یکی از ویژگی های این درب ها استحکام بالای آن ها بوده که باعث دوام بالای آن ها شده است که باعث گذشت زمان دچار فرسایش نمی شوند. برای روکش درب ضد سرقت از چوب هایی با کیفیت بالا استفاده می کنند. معمولا از دو نوع چوب در ساخت درب ها استفاده می شود. چوب ها راش و بامبو دارای ماندگاری و مقاومت بالایی بوده و برای همین در ساخت درب ضد سرقت استفاده می گردد.

 

 

معمولا بر روی درب ضد سرقت می توان امکاناتی چون دوربین های هوشمند و دسته های هیدرولیکی قرار داد که رفت و آمد افراد را به خوبی کنترل کرد. درب ضد سرقت دارای امکانات نسبت به درب های قدیمی از مزیت های ویژه تری برخوردار می باشند. همچنین می توان بر روی درب ضد سرقت از دزگیر های پیشرفته استفاده کرد که باعث مزیت ویژه آن ها نسبت به درب های قدیمی است. در راه اندازی اسکلت فلزی این درب ها از جدارهای مختلفی استفاده می شود. در این جدارها از انواع پشم سنگ و پشم شیشه استفاده می کنند. سطح بیرونی این درب ها به گونه ای ساخته می شوند که با خیس شدن دچار زنگ زدگی نمی شوند و رنگ خود را به خوبی حفظ می نمایند. قیمت مناسب این درب ها سبب شده سات تا تمامی مشتریان از آن ها رد شرایط مختلف استفاده کنند. سازه چی در زمینه ساخت و فروش دربهای چندجداره می تواند کمک شایانی به شما کند.

 

بهترین رستوران های تهران

ما از رستوران گردی های شخصی خودمان و مشاهدات مان، نظرات کاربرانی که برای اولین بار از این رستوران ها دیدن کرده اند، نظرات مشتریان دائم که در گوگل مپ، اینستاگرام و  کلیه شبکه های اجتماعی در این باره نظر داده اند استفاده کرده و بر اساس 4 معیار زیر رستوران ها را در مناطق مختلف تهران معرفی کرده ایم:

  • کیفیت غذا
  • هزینه و قیمت
  • فضای رستوران
  • کیفیت سرویس دهی

شمال تهران


1- رستوران سران (تجریش- راحت اما شلوغ)

address   آدرس: تجریش ابتدای مقصودبیک کوچه گلبر پلاک 3
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.