یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

سقف برای حیاط خلوت

۸۵۴ بازديد

سقف برای حیاط خلوت  یا همان پاسیو برای استراحت کردن و گذراندن اوقات فراغت بسیار مناسب بوده همچنین نی تولانید برای دریافت نور خورشید به صورت شفاف ز این نورگیرها در رنگ های مختلف استفاده کنید. علاوه بر این سقف برای حیاط خلوت منازل آپارتمانی باعث نورگیر بودن خانه می شود که عامل موثری در شادابی منزل محسوب خواهد شد. سقف برای حیاط خلوت می تواند به عنوان فضایی برای نگهداری و کاشت گل و گیاهان زینتی مورد علاقه تان هم باشد.شما با ایده های خلاقانه می توانید این قسمت از منزلتان را به زیباترین شکل ممکن تبدیل نمایید. یکی از ایده های خوبی که می توانید برای طراحی  سقف برای حیاط خلوت به کار گیرید طراحی یک سقف برای حیاط خلوت می باشد. وجود سقف برای حیاط خلوت منزلتان این امکان را برای شما فراهم می کند که حتی در روزهای گرم تابستان از این فضای مطبوع و دلنشین جهت استراحت، صرف صبحانه، گپ با دوستان و... بهره ببرید.انواع سقف برای حیاط خلوتمدل های مختلفی ازسقف جهت حیاط خلوت وجود دارد که شما می توانید با توجه به سالیق و بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید اقدام به تهیه ی آن نمایید.

سقف برای حیاط خلوت با پوشش ایرانیت

اگر جزو آن دسته از کسانی می باشید که نمی خواهید هزینه ی زیادی را صرف نمایید و به دنبال سقف حیاط خلوت ارزان می باشید. اما اینگونه سقف برای حیاط خلوت متاسفانه باعث کاهش شدید نور می شوند و ممکن است به صورت کامل هم آب بندی نشود.

سقف برای حیاط خلوت با پایه فایبرگالس

 سقف برای حیاط خلوت با پایه فایبرگالس هم جزو سقف حیاط خلوت های به نسبت ارزان قیمت محسوب می شود. اگر به دنبال یک سقف حیاط خلوت ارزان قیمت و در عین حال شیک هستید، سقف حیاط خلوت فایبرگالس پیشنهاد خوبی برایتان محسوب می شود. سقف حیاط خلوت های فایبرگالس در رنگ های متفاوتی وجود دارند و عالوه بر حیاط خلوت در محیط های دیگری همچون پارکینگ و گلخانه هم مورد استفاده قرار می گیرند.

 سقف برای حیاط خلوت با پوشش پلی کربنات

 

سقف  حیاط خلوت با پوشش پلی کربنات با انواع ورق های رنگی پلی کربنات راه اندازی می شوند. به بهترین شکل ممکن نور را به داخل منزل هدایت کرده و به همین دلیل با انتخاب این مدل از نورگیرها در راستای مصرف انرژی صرفه جویی بسیاری می کنید. امروزه عالوه بر حیاط خلوت برای پوشش سقف حیاط خلوت اماکن تجاری، فرهنگی، اداری، تفریحی، ورزشی و... از سقف های حبابی استفاده می کنند.سقف برای حیاط خلوت با پوشش پلی کربنات این قابلیت را دارد که مانع ورود اشعه ی فرابنفش خورشید به فضای درون حیاط خلوت شما بشود و به دلیل استحکام بالایی که دارا می باشد در مقابل هرگونه تغییرات فیزیکی و شیمیایی مقاومت خواهد کرد.سقف حبابی:یکی از بهترین انتخاب ها برای پوشش سقف حیاط خلوتاستفاده از نورگیر حبابی است. این مدل از نورگیرها عایق صدا و حرارت می باشند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.