یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

سقف پاسیو جهان نورگیر

۸۴۰ بازديد

سقف پاسیو  همانطور که از نامش پیداست برای پوشش فضاهایی چون پاسیو یا همان حیاط خلوت مورد استفاده قرار می گیرد در واقعیت یک فضایی جهت نوردهی به منزل میباشد، تا به کمک آن بتوان نور را در فضای بسته مانند خانه های آپارتمانی افزایش داد. علاوه بر بحث نور دهی برای زیبایی هم مورد استفاده قرار می گیرند. سقف پاسیو بیشتر در سبک های معماری غربی مشاهده میشد اما امروزه در اکثر سبک های معماری ایرانی به وفور دیده میشود و طرفداران بسیار زیادی هم دارد.

کاربرد سقف پاسیو جهان نورگیر

اگرزیباطراحی شود بر زیبایی نمای ساختمان نیزتاثیرمثبت گذاشته و زیبایی آن را دوچندان میکند. سقف پاسیو جزو موارد مهم وتاثیرگذاشته در دکوراسیون واحدهای مسکونی چند طبقه میباشد. سقف پاسیو پوشش ومانع خوبی جهت جلوگیری از ورود آلودگی هایی نظیر گرد وخاک و ریزش های جوی به داخل پاسیو و منزل میشود .

انواع سقف های پاسیو سقف حبابی

سقف های حبابی تنوع رنگ بسیاری را دارا میباشند و دست شما را در انتخاب، مطابق با سلیقه خودتان باز میگذارند. اگر مقوله ی نور برایتان حائز اهمیت است سقف پاسیو حبابی برایتان انتخاب خوبی محسوب میشود ،زیراین نوع از سقف ها معموال نور را به شکل مناسبی از خود عبور میدهند.نورگیرهای حبابی از 2 بخش تشکیل شده اندیک بخش ازآن به فایبرگالس نورگیر و بخش دیگر آن به قسمت حباب اکرولیک نورگیر اختصاص داده شده است. قابلیت نصب سیستم متحرک یکی دیگر از ویژگیهای مهم سقف پاسی و حبابی میباشد. سقف پلی کربنات

امروزه شاهد پیشرفت چشمگیری در صنعت معماری وساختمان سازیهستیم. در این استفاده مینمایند .این سقف های پلی کربنات مقاومتشان از شیشه به مراتب بیشتر بوده و به همین دلیل میتوانید از آنها در شرایط آب وهوایی و محیطی مختلف استفاده نمایید. سقف فایبرگالس:اگر به دنبالیک سقف ارزان قیمت ولی شیک هستید ، سقف پاسیو  فایبرگالس پیشنهاد خوبی برایتان محسوب میشود.این نوع از سقف ها رنگ های متنوع و جالبی دارند.سقف فایبرگالسدر محیط هایی همچون پاسیو،گلخانه ،حیاط خلوت و پارکینگ استفاده میشود.نصب سریع و راحت این سقف، سبکبودنآن و ضخامت ده برای آن به نسبت شیشه جزو مزایای این سقف میباشد. ویژگیهایسقفپاسیو داشتن مقاومت باال و استحکام کافی جزو مهمترین ویژگی های یک سقف پاسیو محسوب میشود تا در شرایط آب و هوایی و محیطی متنوع آسیبی ندیده و از بین نرود ، زیرا سقف پاسیو همواره در معرض نور خورشید و یا بارش باران وبرف میباشد. ویژگی مهم دیگر سقف پاسیو جهان نورگیر این است که این سقف پاسیو باید بتواند نور را به راحتی از خود انتقال دهد ت ا نور مناسبی را برای فضای پاسیو و منزلتانفراهم آورد. عایق گرما و سرما بودن هم جزو ویژگی هاییست که سقف پاسیو حتماباید دارا باشد. عالوه بر موارد ذکرشده تا به اینجا تنوع رنگ و شکل سقف پاسیو نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است ، تا شما بتوانید بر طبق سالیق و عالیقتان سقف پاسیو ی مورد نظررا خریداری نمایید. قیمت سقف پاسیو قیمت سقف پاسیو بسیار متنوع بوده و بستگی به نوعسقفی داردکه میخواهید خریداری نمایید.به طورکلی سقف پاسیو اگر با ورق پلی کربناتپوشش داده شده باشد قیمت به نسبت مناسب تری داشته و راحت تر میتوانید خریداری نمایید ، اما قیمت سقف پاسیو های حبابی مقداری بیشتراز سقف های پلی کربنات است.قبل از خرید سقف پاسیو به این نکته توجه نمایید که دقیقا چه ویژگی ومشخصاتی مدنظرتان میباشد و مطابق با آن ویژگی و مشخصات سقف پاسیو ی موردنظر خود را خریداری نمایید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.