شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

سقف حیاط خلوت در جهرم

۷۳۳ بازديد

سقف حیاط خلوت در جلوگیری از صداهای مزاحم بسیار خوب عمل کرده و عایق مناسبی در برابر صداهای آلوده کننده محسوب شده اند. برای عایق های صوتی از پشم سنگ در جدار مختلف سقف حیاط خلوت استفاده می کننداستفاده از ورق های اکریلیک در ساختار سقف باعث شده است تا رنگ و جلای آن ها در هنگام پولیش زدن به حالت اولیه باز گردد. معمولا نورگیرهای سقفی چون سقف حیاط خلوت اثر نامطلوب نور خورشیذ را دفع کرده و از عوامل قابل توجه به حساب می آید. جهان نورگیر مفتخر است تا به شما عزیزان در این زمینه خدمت رسانی کند و محصولی در خور رضایت شما عزیزان عرضه کند.سقف حیاط خلوت جهان نورگیر با  استفاده از ورق های پلی کربنات و حبابی نورگیر در اندازه های مختلف قابل راه اندازی است. سقف  حیاط خلوت برای طبقات همکف ساختمان ها بسیار مناسب بوده و نور را با شفافیت بالایی دریافت می کنند.  برای خرید نورگیرهای ما می توانید به صورت اقساطی اقدام کنید  که برای آن ها تخفیفی ویژه در نظر گرفته ایم. تنوع رنگ در نورگیرهای حیاط خلوت بالا بوده و شما عزیزان با بهره گیری از نورهای رنگی ملایم می توانید در زیبا کردن دکوراسیون داخلی خود نقش مهمی داشته باشید. مزیت نورگیر های سقفی جهان نورگیر این است که شما عزیزان می توانید با آب بندی کامل این سقف ها را دریافت کنید تا بتوانید در شرایط مختلف از آن استفاده کنید.

         

در پوشش حبابی سقف حیاط خلوت از انواع ورق های شفاف اکریلیک در سایزهای مختلف استفاده می کنند. در راه اندازی پوشش حبابی  برای ایجاد مقاومت بالا از پایه های فایبرگلاس و از ورق های اکریلیک برای دریافت نور طبیعی با شفافیت بالا استفاده می کنند. پوشش پلی کربنات یکی دیگر از پوشش هایی است که برای راه اندازی نورگیرها در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. در پوشش پلی کربنات از ورق های سبک پلی کربنات استفاده می کنند که دارای خواص شیمایی و فیزیکی قابل توجه ای هستند. دوام ورق های اکریلیک و پلی *******بنات بالا بوده و ماندگاری بالایی در شرایط مختلف دارند. هر ساختمانی می تواند مکان های مختلفی جهت نورگیر داشته باشد، برای همین نوع اشکالی که برای سقف حیاط خلوت در نظر می گیرند می تواند متفاوت باشد.

 

معمولا در هنگام تولید سقف حیاط خلوت  از انواع حباب های اکریلیک در با تنوع رنگ بالا استفاده کرده که از مهم ترین قسمت های این نورگیرها محسوب می شونداستفاده از ورق های اکریلیک در ساختار سقف باعث شده است تا رنگ و جلای آن ها در هنگام پولیش زدن به حالت اولیه باز گشته و مقاومت خوبی در برابر نورهای مرئی داشته باشند. سقف حیاط خلوت معمولا دارای کارت گارانتی استاندارد بوده که این نشان از ساخت با کیفیت ان ها توسط مجریان این عرصه می باشد. معماری آتریوم در دکوراسیون داخلی منزل از نکات حائز اهمیت است، استفاده از سقف حیاط خلوت می تواند در این معماری از نکات قابل توجه باشد.

ممکن است فکر کنیم با ترجمه ی تک به تک کلمات از فارسی به انگلیسی موفق شده ایم منظورمان را به راحتی به مخاطب انگلیسی زبان منتقل کنیم اما آیا می دانستید که ترجمه کردن از زبان مادری به زبان انگلیسی، اصلا ایده ی خوبی نیست و باید این مشکل را رفع کنید؟

با ما همراه باشید تا با معرفی چند تکنیک و با به کار گرفتن آن ها دیگر هیچ چیزی را در ذهن تان ترجمه نکنید.

تکنیک های انگلیسی حرف زدن بدون ترجمه در ذهن

۱- یادگیری اسم تمام وسایل اطرافتان به انگلیسی
(Identify objects around you in English)

سعی کنید اسم همه ی وسایلی که در اطرافتان می بینید را به انگلیسی یاد بگیرید.
برای این کار می توانید به روش های مختلف کلمات را یاد بگیرید. مثلا روی هر وسیله برچسب بزنید و اسمش را بنویسید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.