سه شنبه ۱۳ شهریور ۰۳

درب ضد سرقت لاکچری

۷۶۳ بازديد

درب ضد سرقت لاکچری : همانطور که می دانید امروزه نقش واژه لاکچری یا لوکس و منحصربه فرد در زندگی افراد، بسیار پررنگ و حائز اهمیت شده است و افراد همواره محصولات لوکس و لاکچری خریداری می نمایند چرا که سعی در منحصربه فرد نشان دادن خود دارند. در بین انواع و اقسام محصولات لوکس چیزی که این روزها بیش از پیش خریداری می شود، درب ضدسرقت لاکچری و لوکس است. درب ضد سرقت لاکچری همانگونه از اسمش مشخص می باشد دارای ظاهری بسیار جذاب و لوکس و منحصربه فرد است و برای افرادی مناسب می باشد که هم به امنیت و هم به زیبایی اهمیت می دهند. این درب ها هم برای منازل آپارتمانی شکلو هم ویلایی مناسب است.

درب های ضدسرقت دارای ویژگی هایی هستند که آن ها را کاملا با درب های معمولی متمایز نموده است. به عنوان مثال درب های ضد سرقت از استحکام بیشتری برخورار بوده و قفل های آن ها کاملا تقویت شده است. با خرید درب ضدسرقت لوکس و لاکچری منزلتان هم صاحب امنیت و آرامش و هم زیبایی خواهد شد.  برای زیبایی ظاهری اینگونه درب ها از روکش های بسیار متنوعی استفاده می نمایند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت:

انواع روکش های درب ضدسرقت لاکچری

 

متداول ترین روکش هایی که برای زیبایی درب های ضدسرقت استفاده می نمایند، روکش چوب طبیعی است. روکش های طبیعی بوده که از راش و گردو در انواع مدلها ساخته می شود. روکش تهیه شده از چوب گردو دارای رگه‌ هایی طبیعی در طرح خود است و به همین علت یکی از روکش های پرطرفدار و محبوب است.  نکته ی قابل توجه در خصوص روکش‌ های طبیعی این است که تعمیر و نگهداری آن ها مسئله بسیار مهمی می باشد زیرا امکان خش افتادن و آسیب به رنگ درب به علت‌های مختلف وجود دارد که در این صورت درب زیبایی ظاهری خود را از دست خواهد داد. بنابراین اگر دربی با روکش طبیعی خریداری می ضود باید بسیار مراقب آن بود.

 

روکش پی وی سی

 

از دیگر روکش های درب ضد سرقت سازه چی  روکش پی وی است. روکش پی وی سی دارای مزایای بسیاری می باشد. اول آنکه از ماندگاری آن ها بوده است.   نیاز به تعمیر و نگهداری درب ضد سرقت کمی دارد و دوم آنکه برای مناطق دارای آب وهوای مرطوب بسیار مناسب است. اما یکی از معایب روکش پی وی این است که نباید از آن در آب و هوای گرم استفاده کرد زیرا به دلیل وجود چسب، روکش در گرما جدا خواهد شد. روکش هایگلاس یکی از انواع روکش های ام دی اف است که دارای سطحی صاف و شفاف می باشد. روکش هایگلاس از مقاومت و استحکام خوبی برخوردار است و وزن کمی دارد.

 

روکش لمینت

 

روکش های لمینت شباهت بسیاری با روکش‌های چوب طبیعی دارند زیرا از مواد چوبی فراوری ‌شده طراحی و تولید شده اند. یکی از مهم ‌ترین مزایای روکش هایث لمینت، مقاومت و استحکام آن ها در برابر اشعه‌های خورشید و همچنین مقاومت بالای آن ها در مقابل عوامل محیطی است.

 

روکش ملامینه

 

روکش ملامینه در حقیقت یک ورق ام دی اف به ضخامت 5 تا 8 میلی متر می باشد که ورق نازک ملامینه روی آن پرس شده است. این روکش به شکل صنعتی طراحی و ساخته می ‌شود و به همین دلیل، اگر آسیبی به رویه وارد شود، امکان تعویض رویه درب ضد سرقت وجود نخواهد داشت و به ‌ناچار باید رویه درب به طور کلی تعویض شود.

 

روکش هات پرس

 

روکش هات پرس جزو ارزان قیمت ترین روکش های درب ضدسرقت سازه چی می باشد. این روکش به دلیل آنکه کیفیت پایینی دارد از محبوبیت کمی برخوردار است. روکش هات پرس بیشتر برای دربهای داخلی مورد استفاده قرار می گیرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.