پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳

سقف نورگیر در سمنان

۷۴۸ بازديد

سقف نورگیر در سمنان از محصولات ویژه جهان نورگیر بوده که برای آن تخفیفی ویژه در نظر گرفته شده است. سقف نورگیر در سمنان به صورت اقساطی نیز به فروش می رسد به طوریکه شما عزیزان باید قسمتی از هزینه را به صورت پیش پرداخت اولیه تقبل کنید و مابقی را به صورت قسط های ماهانه در یک وجه ثابت بپردازید. این نورگیرها دارای ضمانت نامه و کارت گارانتی استاندارد بوده و مدت گارانتی آن ها دو ساله می باشد که در این مدت خدماتی ارزنده به شما عزیزان ارائه می شود. سقف نورگیر نور را به صورت کامل دریافت کرده و به صورت کاملا شفاف انتقال می دهد. نورگیرهای سقفی جهان نورگیر با ایجاد سایبانی زیبا در فضای زیرین برای فضای پاسیو و یا همان حیاط خلوت منظره ای فرح بخش ایجاد می کند. تنوع رنگ در سقف نورگیر بالا بوده و شما عزیزان می توانید با بهره گیری از نورهای رنگی ملایم فضایی دلنشین به نمای خارجی ساختمان خود بدهید. مزیت نورگیر های سقفی جهان نورگیر این است که شما عزیزان می توانید با آب بندی کامل این نورگیرها را دریافت کرده و از آن ها در شرایط مختلف بهره ببرید. سقف پاسیو هم می تواند به صورت سازه های آماده به شما عزیزان ارائه شود و هم می توانید بر اساس نظر شخصی خود بهترین طرح را برای آن ها در نظر بگیرید.

           

 برای راه اندازی سقف نورگیر در سمنان از پوشش های مختلفی چون پلی کربنات و حبابی نورگیر استفاده می کنند. برای فضای حیاط خلوت یا همان پاسیو طبقات همکف ساختمان ها استفاده از این پوشش ها در انواع سایزها بسیار مناسب می باشد. پوشش حبابی و پوشش پلی کربنات بیشترین کاربرد را در صنعت داشته و قابلیت های فیزیکی و شیمایی مختلفی دارند. در پوشش حبابی از ورق های اکریلیک و پایه فایبرگلاس استفاده شده که دارای مقاومت بالایی هستند. ورق های اکریلیک ضربه پذیری بالایی داشته و از چکش خواری بسیار زیادی دارند. ثبات رنگ نیز در این ورق ها و ورق های پلی کربنات برای اجرای سقف نورگیر در سمنان بالا می باشد. اشکالی که برای اسکلت فلزی آن ها در نظر می گیرند، در انواع شکل های هندسی مانند مخروطی، مربعی، کروی و غیره در قالب های از پیش طراحی شده برای اجرا مورد استفاده قرار می گیرند.

 

معمولا در هنگام راه اندازی سقف نورگیر از انواع حباب های اکریلیک با تنوع رنگ و طرح بالا برای اجرای نورگیرها مورد استفاده قرار می دهند. سقف نورگیر ها در دفع صداهای مزاحم کننده اطراف از عوامل مهم محسوب شده و عایق مناسبی در برابر صداهای آلوده کننده به حساب می آیند علاوه بر صدا مانع از ورود رطوبت اضافی و حرارت به فضای زیرین می شوند. به دلیل عایق پذیری بالای این نورگیرها، در طراحی جدارهای مختلف این نورگیرها معمولا از چندین لایه استفاده می کنند. استفاده از ورق های پلی کربنات در ساختار سقف باعث شده است تا رنگ و جلای آن ها در هنگام پولیش زدن عوض نشده و به حالت اولیه باز گردد. سقف نورگیر از وزن پایینی برخوردار بوده که ار قابلیت های مهم این سقوف محسوب می شود. نورگیرها هم می توانند بر اساس سفارش شما طراحی شوند و هم می توانند به صورت آماده مورد استفاده قرار بگیرند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.