پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳

سقف حیاط خلوت در رفسنجان

۷۴۹ بازديد

سقف حیاط خلوت در رفسنجان در مجموعه جهان نورگیر با استفاده از استاندارد های جهانی ساخته می شود. در این نورگیرها دارای ضمانت نامه استاندارد می باشند و مدت گارانتی آن ها دو ساله است. سقف حیاط خلوت در رفسنجان نور را به صورت کامل به فضای زیرین بازتاب کرده که این کار را با شفافیت بالایی انجام می دهد. تنوع رنگ درر نورگیرهای جهان نورگیر بالا بوده و شما عزیزان می توانید با بهره گیری از نورهای رنگی ملایم فضایی دلنشین به داخل ساختمان و نمای خارجی آن بدهید. مزیت نورگیر های سقفی جهان نورگیر این است که شما عزیزان می توانید با آب بندی کامل از این نورگیرها نهایت استفاده را ببرید و در شرایط مختلف از آن ها استفاده کنید. معماری آتریوم که در دکوراسیون داخلی منازل از موارد مهم محسوب می شود، استفاده از نورگیرهای سقفی باعث احیای این معماری می شود. سقف حیاط خلوت هم می تواند به صورت سازه های آماده به شما عزیزان ارائه شود و هم می توانید بر اساس نظر شخصی خود بهترین طرح را برای آن ها در نظر بگیرید.

         

معمولا از پوشش پلی کربنات بیشتر از پوشش حبابی در اجرای سقف حیاط خلوت در رفسنجان استفاده می کنند. ورق های پلی کربنات استفاده شده در این پوشش صرفه اقتصادی دارد. یکی دیگر از پوشش هایی که در راه اندازی نورگیرها مورد استفاده قرار می گیرد، حبابی اکریلک بوده که نسبت به پوشش پلی کربنات گرانتر می باشد.در این پوشش از ورق های اکریلیک و پایه فایبرگلاس استفاده می کنند که دارای مقاومت بالایی هستند. در پوشش حبابی سقف حیاط خلوت ورق های اکریلیک و ورق های پلی کربنات از قابلیت های فیزیکی و شیمیایی قابل توجه ای برخوردار هستند. در صنعت به نورگیرهای حبابی نورگیرهای کوپل نیز می گویند. اشکالی که برای اسکلت فلزی آن ها در نظر می گیرند، در انواع شکل های هندسی اعم از مخروطی، مربعی، کروی و غیره می باشد. شاید برای شما مشتریان سوال شود که چرا تنوع شکل ها زیاد است، در پاسخ باید بگوییم، هر ساختمانی با توجه به نوع کاربری که می تواند داشته باشد، دارای فضاهایی جهت نورگیری است، برای همین تنوع طرح و رنگ در قالب های آماده نورگیرها بالا می باشد.

 

معمولا در هنگام راه اندازی سقف حیاط خلوت در رفسنجان از انواع حباب های اکریلیک با تنوع رنگ و مدل استفاده می کنند. این نورگیر ها در دفع صداهای اطراف و حرارت ایجاد شده از طرف بیرون بسیار مناسب بوده و عایق مناسبی در صنعت ساختمان سازی محسوب شده اند. با توجه به خاصیت عایق بودن نورگیرهای سقفی در طراحی جدارهای سقف از چندین لایه پشم سنگ و پشم شیشه استفاده می کنند. استفاده از ورق های اکریلیک در ساختار سقف باعث شده است تا رنگ و جلای آن ها در هنگام پولیش زدن به حالت اولیه باز گردد. معماری آتریوم در دکوراسیون داخلی منزل از نکات حائز اهمیت است، استفاده از سقف حیاط خلوت برای فضای حیاط خلوت می تواند یکی از نکات قابل توجه باشد. نورگیرها هم می توانند بر اساس سفارش شما طراحی شوند و هم می توانند به صورت آماده مورد استفاده قرار بگیرند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.