دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

دستگیره درب ضد سرقت

۷۲۵ بازديد

درب ضد سرقت دارای دستگیره مقاوم بوده که دارای ماندگاری بالایی از نظر ساخت هستند. دستگیره درب ضد سرقت با توجه به نوع کاربری از آن می تواند جنس های متفاوتی داشته باشد. بیشتر دستگیره های استفاده شده برای درب ضد سرقت فلزی بوده که طول عمر بالایی دارند. برای درب ضد سرقت با توجه به متریال به کار رفته در آن ها رنج قیمت های مختلفی در نظر گرفته اند. درب ضد سرقت همانطور که از نامش پیداشت، امنیت کافی برای ساختمان های تجاری و مسکونی را ایجاد می کند. معمولا از درب های ضد سرقت بیشتر برای ساختمان های تجاری استفاده می کنند. برای سطح خارجی و داخلی درب های ضد سرقت طرح های مختلفی متناسب با دکوراسیون منزل شما عزیزان در نظر می گیرند، هرچه این طرح ها پیچیده تر باشند، درب ضد سرقت از قیمت بالاتری برخوردار می شود. همچنین برای درب ضد سرقت اندازه های استانداردی در نظر گرفته که با توجه به نوع کاربری ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند.

 

دستگیره درب ضد سرقت همچنین می تواند از پروفیل های آلومینیومی ساخته شده که دارای خواص مکانیکی قابل توجه ای از جمله مقاومت بالا هستند. برای سطوح خارجی درب ضد سرقت از چوب هایی مقاوم چون ماهون و راش استفاده می کنند که با عوامل جوی مختلف متناسب هستند. در جاهایی که نیاز به کمقاومت بالا باشد از چوب های راش و ماهون استفاده می کنند و در مواقعی که زیبایی اهمیت داشته باشد، از چوب های بامبو و راش استفاده می کنند. همچنین می توان از روکش فلزی نیز برای این درب ها استفاده کرد. یکی از ویژگی های این درب ها استحکام بالای آن ها بوده که باعث دوام بالای آن ها شده است که باعث گذشت زمان دچار فرسایش نمی شوند. یکی از مسائل مهم که باعث شده است بسیار زیاد در انواع ساختمان ها مورد استفاده قرار بگیرد، امنیت خوبی است که ایجاد می کنند. درب های ضد سرقت به گونه ای ساخته می شوند که عایق مناسبی در برابر نفوذ گرما و سرما به حساب امده و مانع بسیار خوبی در برابر صداهای آلوده کننده محسوب می شوند.

 

درب ضد سرقت دارای امکاناتی چون قفل های دیجیتالی با فناوری بالایی هستند که از قابلیت های ویژه این درب ها محسوب می شوند. این قفل ها دیجیتالی بوده که دارای دوام ساخت بالایی هستند. معمولا برروی درب ضد سرقت می توان دوربین های هوشمند نصب کرد. با نصب این دوربین ها می توانید عبور و مرور افراد را به خوبی کنترل کنید. عبور. قفل های دیجیتالی دارای فناوری بالایی از نظر ساخت کمی باشند. همچنین می توان بر روی درب ضد سرقت از دزگیر های پیشرفته استفاده کرد که باعث مزیت ویژه آن ها نسبت به درب های قدیمی است. در راه اندازی اسکلت فلزی این ردب ها از جدارهای مختلفی استفاده می شود. در این جدارها از انواع عایق های حرارتی  استفاده می کنند. قیمت مناسب این درب ها سبب شده سات تا تمامی مشتریان از آن ها در شرایط مختلف استفاده کنند. درب های ضد سرقت دارای کارت گارانتی استاندارد از سوی شرکت سازنده بوده که مدت آن دوساله می باشد. مفتخریم تا به شما عزیزان خدمت رسانی کنیم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.