یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

سقف حیاط خلوت در اندیشه

۷۳۸ بازديد

سقف حیاط خلوت به صورت اقساطی نیزدر مجموعه جهان نورگیر رسیده که برای دریافت نور خورشید به صورت کامل برای کلیه ماه های سال از آن استفاده می کنند. سقف نورگیر دارای ضمانت نامه استاندارد  می باشد. سقف حیاط خلوت نور را با شفافیت بالایی بازتاب کرده و با ایجاد سایه ای زیبا در فضای زیرین در دکوراسیون فضای پاسیو و یا همان حیاط خلوت بسیار مهم می باشد. تنوع رنگ در سقف پاسیو طبقه اول بالا بوده و شما عزیزان با بهره گیری از نورهای رنگی ملایم می توانید فضایی دلنشین به داخل ساختمان بدهید. معماری آتریوم که در دکوراسیون داخلی منازل از موارد مهم محسوب می شود. سقف پاسیو هم می تواند به صورت سازه های آماده به شما عزیزان ارائه شود و هم می توانید بر اساس نظر شخصی خود بهترین طرح را برای آن ها در نظر بگیرید. نورگیرهای سقفی جهان نورگیر با آب بندی کامل به همراه گارانتی استاندارد به شما عزیزان ارائه می شود.

         

در صنعت و حوزه های ساختمان سازی برای پیاده سازی نورگیرهای سقفی از دو پوشش پلی کربنات و حبابی نورگیر در سایزهای مختلف استفاده می کنند. پوشش پلی کربنات سقف حیاط خلوت نسبت به پوشش های دیگر بیشتر مورد اتفاده کاربران  قر ار می گیرد. سقف حیاط خلوت پلی کربنات دارای قیمت مناسبی بوده و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیز می باشند. پوشش حبابی یکی دیگر از پوشش هایی است که برای راه اندازی آن ها در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. در پوشش حبابی سقف نورگیر از دو قسمت مهم شامل ورق های اکریلیک و پایه فایبرگلاس تشکیل شده که ماندگاری بالایی از نظر ساخت داشته و برای شرایط مختلف بسیار مناسب می باشند. اشکالی که برای سازه های آن ها در نظر می گیرند در انواع شکل های هندسی اعم از مخروطی، مربعی، کروی و غیره در قالب های از پیش طراحی شده برای جرای نورگیرها مورد استفاده قرار می گیرند.

 

معمولا در هنگام راه اندازی سقف حیاط خلوت از انواع حباب های اکریلیک در با تنوع رنگ بالا استفاده می کنند.استفاده از ورق های اکریلیک برای سقف حیاط خلوت در ساختار سقف باعث شده است تا رنگ و جلای آن ها در هنگام پولیش زدن به حالت اولیه باز گردد. سقف پاسیو از وزن پایینی برخوردار بوده که ار قابلیت های مهم این سقوف محسوب می شود. معماری آتریوم در دکوراسیون داخلی منزل از نکات حائز اهمیت است، استفاده از سقف حیاط خلوت برای فضای حیاط خلوت می تواند یکی از نکات مهم می باشد. دراین نورگیرها از انواع حباب های اکریلیک استفاده می کنند که وزن بالایی ندارند.  

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.