سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

سقف حیاط خلوت در ایذه

۷۴۰ بازديد

سقف حیاط خلوت دارای کیفیت بالایی از نظر ساخت بوده و این به دلیل استفاده از ورق های پلی کربنات در راه اندازی آن ها می باشد. این ورق ها ویژگی های فیزیکی و شیمایی زیادی داشته که برای آن ها تخفیف ویژه ای قرار داده ایم. سقف حیاط خلوت طبقه اول نور را به صورت کامل دریافت می کند و با ایجاد سایه ای زیبا فضایی زیبا به طبقات همکف و فضای پاسیو شما می دهد. تنوع رنگ در سقف پلی کربنات بالا بوده و این به دلیل استفاده از ورق های رنگی پلی کربنات و اکریلیک می باشد. مزیت سقف پلی کربنا جهان نورگیر این است که شما عزیزان می توانید با آب بندی کامل این نورگیرها را  دریافت کنید. سقف پاسیو هم می تواند به صورت سازه های آماده به شما عزیزان ارائه شود و هم می توانید بر اساس نظر شخصی خود بهترین طرح را برای آن ها در نظر بگیرید. جهان نورگیر دست مشتریان را برای انتخاب بهترین سقف حیاط خلوت باز نگه داشته است.

       

قیمت سقف حیاط خلوت نسبت به پوشش های شیشه ای نورگیرها مقرون به صرفه می باشند و برای آن ها با توجه به نوع سایزبندی هایشان رنج قیمت های مختلفی در نظر می گیرند. ورق های پلی کربنات استفاده شد ه در این پوشش دارای خواص مکانیکی قابل توجه ای هستند. ورق های اکریلیک استفاده شده در پوشش حبابی سقف حیاط خلوت از قابلیت های فیزیکی و شیمیایی قابل توجه ای برخوردار بوده و با شرایط مختلف آب و هوایی دچار فرسایش نشده و ماندگاری بالایی دارند. در صنعت به نورگیرهای حبابی نورگیرهای کوپل نیز می گویند. معمولا نورگیرهایی چون پوشش سقف پلی کربنات در قالب هایی آماده راه اندازی می گردد و برای آن ها شکل های مختلفی در نظر می گیرند.

 

معمولا در هنگام راه اندازی سقف حیاط خلوت  از انواع حباب های اکریلیک در سایز و ترکیب رنگ بالا استفاده می کنند.  این نورگیرها دارای طول عمر بالایی بوده و این به دلیل ساتفاده از این حباب ها در ساختار آن ها می باشد. سقف حیاط خلوت هم عایق صوتی خوبی بوده و هم به عنوان عایق رطوبتی خوبی به شمار می رود. سقف حیاط خلوت از وزن پایینی برخوردار بوده که ار قابلیت های مهم این سقوف محسوب می شود. معماری آتریوم در دکوراسیون داخلی منزل از نکات حائز اهمیت است، استفاده از ورقهای پلی کربنات و حبابی نورگیر باعث شده تا وزن زیادی نداشته باشند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.