دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

درب لابی چوبی

۸۱۶ بازديد

درب لابی چوبی اغلب اوقات به محض ورود به یک ساختمان اولین چیزی مورد توجه عموم است، نوع ظاهر درب لابی چوبی است. به عبارتی به دربی که در قسمت ورودی ساختمان ها قرار دارد که از چوب های مختلف ساخته شده باشد، درب لابی چوبی گفته می شود. نوع متریالی که در ساخت درب های لابی مورد استفاده قرار می گیرد هم جزو مواردی است که مهم بوده والزم است به آن توجه خاصی داشت. یکی از متریال هایی که در ساخت درب لابی چوبی مورد استفاده قرار می گیرد چوب می باشد. درب لابی چوبی مزایای بسیار زیادی به همراه داشته و استفاده از آن دکوراسیون را بسیارجذاب می نماید. چوب ها جزو متریالی هستند که علاوه بر  بر داشتن زیبایی قابلیت های دیگری همچون برش، خراطی، وسمباده خوردن را نیز دارا می باشند.  درب لابی چوبی  حس و حال طبیعت را به خانه وارد کرده و از منظر زیبایی به هیچ عنوان قابل قیاس با سایر درب ضد سرقت نمی باشد.  شکل و شمایل این درب بسیار حائز اهمیت است و معمولا افراد در تالش هستند که از درب های ورودی زیبایی استفاده نمایند تا جلوه ی زیبایی به ساختمان بدهند.  همانگونه که از اسم آن مشخص است در ساخت درب ضد سرقت لابی چوب چوبی فقط و فقط از چوب استفاده شده است. چوب گردو در واقع جزو با کیفیت ترین و مرغوب ترین چوب ها است. چوب گردو دارای رنگ قهوه ای تیره بوده و قابلیت رنگ شدن دارد. این چوب سنگین است و در مقابل ضربه، فشار و رطوبت مقاومت بسیار بالایی را داراست.

از این چوب ها در موارد کم برای ساخت درب ضد سرقت استفاده می شود.  چوب راش هم که در ساخت درب ضد سرقت درب لابی چوبی اغلب اوقات به محض ورود به یک ساختمان اولین چیزی مورد توجه عموم است، نوع ظاهر درب لابی چوبی است. به عبارتی به دربی که در قسمت ورودی ساختمان ها قرار دارد که از چوب های مختلف ساخته شده باشد، درب لابی چوبی گفته می شود. نوع متریالی که در ساخت درب های لابی مورد استفاده قرار می گیرد هم جزو مواردی است که مهم بوده والزم است به آن توجه خاصی داشت. یکی از متریال هایی که در ساخت درب لابی چوبی مورد استفاده قرار می گیرد چوب می باشد. درب لابی چوبی  مزایای بسیار زیادی به همراه داشته و استفاده از آن دکوراسیون را بسیارجذاب می نماید. چوب ها جزو متریالی هستند که علاوه بر  بر داشتن زیبایی قابلیت های دیگری همچون برش، خراطی، وسمباده خوردن را نیز دارا می باشند.  درب لابی چوبی  حس و حال طبیعت را به خانه وارد کرده و از منظر زیبایی به هیچ عنوان قابل قیاس با سایر درب ضد سرقت نمی باشد.  شکل و شمایل این درب بسیار حائز اهمیت است و معمولا افراد در تالش هستند که از درب های ورودی زیبایی استفاده نمایند تا جلوه ی زیبایی به ساختمان بدهند.  همانگونه که از اسم آن مشخص است در ساخت درب ضد سرقت لابی چوب چوبی فقط و فقط از چوب استفاده شده است. چوب گردو در واقع جزو با کیفیت ترین و مرغوب ترین چوب ها است. چوب گردو دارای رنگ قهوه ای تیره بوده و قابلیت رنگ شدن دارد.


این چوب سنگین است و در مقابل ضربه، فشار و رطوبت مقاومت بسیار باالیی را داراست. از این چوب ها در موارد کم برای ساخت درب ضد سرقت استفاده می شود.  چوب راش هم که در ساخت درب ضد سرقت لابی از آن به وفور استفاده می شود نیمه سنگین بوده و دارای بافت همگن است. چوب راش هم همانند چوب گردو در مقابل ضربه، فشار، رطوبت و البته حشرات و قارچ ها مقاومت بسیار بالایی دارد. چوب راش علاوه بر ساخت درب البی، در صنعت مبلمان هم کاربرد بسیار زیادی دارد. نکات قابل توجه و مهم در خصوص درب لابی چوبی درب ضد سرقت لابی عموما برای ساختمان های لوکس استفاده می شود پس الزم است جهت اعمال امنیت حتما دارای قفل ضد سرقت باشد. علاوه بر درب ضد سرقت بر ضد سرقت بودن باید عایق صد، گرما و سرما هم باشد و اجازه ورود هیچگونه سر و صدا، حرارت و سرمایی به داخل فضای ساختمان ندهد. مهم ترین نکته به هنگام خریددرب البی این موضوع است که شکل و شمایل درب باید با نمای ساختمان همخوانی داشته باشد. انتخاب درب البی باید با توجه به مکان و موقعیت استفاده از درب صورت بگیرد. جنس درب البی چوبی و حتی رنگ آن نیز باید با توجه به میزان تابش خورشید و مقدار رطوبت محل نصب انتخاب شود. به هنگام خرید درب ضد سرقت لابی به یرق آلات درب توجه نمایید. منظور از یرق آلات در واقع همان دستگیره و لوالئی است که در درب ضد سرقت تعبیه شده است. توجه نمایید که باید مناسب و به تعداد درست باشند. شکل ظاهری، وزن درب و میزان اس لابی چوبی ترک درحال حاضر در بازار دارای بیشترین تقاضا بوده و قیمت به نسبت بالاتری از رقبای خود داردبی از آن به وفور استفاده می شود نیمه سنگین بوده و دارای بافت همگن است. چوب راش هم همانند چوب گردو در مقابل ضربه، فشار، رطوبت و البته حشرات و قارچ ها مقاومت بسیار بالایی دارد. چوب راش علاوه بر ساخت درب البی، در صنعت مبلمان هم کاربرد بسیار زیادی دارد.

تحکام درب هم جزو دیگر مواردی است که حائز اهمیت می باشد. درب لابی موردنظر باید دارای شیشه های 3 جداره که برنزکاری هم شده اند باشد.

 

 

طراحی این شیشه ها هم کامل سلیقه ای بوده و می توانید به هر شکل دلخواه مطابق با سلیقه آن را سفارش بدهید. قیمت درب ضد سرقت لابی چوبی عوامل دیگری که به طور ناخواسته بر قیمت درب البی چوبی تاثیرگذار است نوع چوب استفاده شده در ساخت آن و کشور تولید کننده ی آن می باشد. الزم به ذکر است گفته شود درب ضد سرقت

نکات قابل توجه و مهم در خصوص درب لابی چوبی درب ضد سرقت لابی عموما برای ساختمان های لوکس استفاده می شود پس الزم است جهت اعمال امنیت حتما دارای قفل ضد سرقت باشد. علاوه بر درب ضد سرقت بر ضد سرقت بودن باید عایق صد، گرما و سرما هم باشد و اجازه ورود هیچگونه سر و صدا، حرارت و سرمایی به داخل فضای ساختمان ندهد. مهم ترین نکته به هنگام خریددرب البی این موضوع است که شکل و شمایل درب باید با نمای ساختمان همخوانی داشته باشد. انتخاب درب البی باید با توجه به مکان و موقعیت استفاده از درب صورت بگیرد. جنس درب البی چوبی و حتی رنگ آن نیز باید با توجه به میزان تابش خورشید و مقدار رطوبت محل نصب انتخاب شود. به هنگام خرید درب ضد سرقت لابی به یرق آلات درب توجه نمایید. منظور از یرق آلات در واقع همان دستگیره و لوالئی است که در درب ضد سرقت تعبیه شده است. توجه نمایید که باید مناسب و به تعداد درست باشند. شکل ظاهری، وزن درب و میزان استحکام درب هم جزو دیگر مواردی است که حائز اهمیت می باشد. درب لابی موردنظر باید دارای شیشه های 3 جداره که برنزکاری هم شده اند باشد. طراحی این شیشه ها هم کامل سلیقه ای بوده و می توانید به هر شکل دلخواه مطابق با سلیقه آن را سفارش بدهید. قیمت درب ضد سرقت لابی چوبی عوامل دیگری که به طور ناخواسته بر قیمت درب البی چوبی تاثیرگذار است نوع چوب استفاده شده در ساخت آن و کشور تولید کننده ی آن می باشد. الزم به ذکر است گفته شود درب ضد سرقت لابی چوبی ترک درحال حاضر در بازار دارای بیشترین تقاضا بوده و قیمت به نسبت بالاتری از رقبای خود دارد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.