یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

پوشش پاسیو

۷۹۵ بازديد

پوشش پاسیو  قسمتی از منزل می باشد که از آن برای استراحت و دورهمی های دوستانه، پرورش گل وگیاهان زینتی، تفریح و... استفاده می نمایند.پاسیو کلمه ای است که از فرهنگ لغت اسپانیایی ها برگرفته شده اما دارای ریشه ی فارسی نیز می باشد.

 در واقع معادل فارسی پاسیو، پادیاد است.منازل آپارتمانی به دلیل شکل و ساختارشان اغلب دسترسی کمی به نور داشته و پاسیو در این شرایط می تواند نقش نورگیر خوبی را باز کند. پوشش پاسیو جهان نورگیر

 ایده های خالقانه بسیاری برای طراحی زیباتر این قسمت از منزل وجود دارد. یکی از آن ایده ها پوشش پاسیو می باشد.در واقع با طراحی یک پوشش پاسیو آن را به یک حیاط خلوت زیبا، دنج و آرامبخش تبدیل خواهید کرد و با قرار دادن میز و صندلی در آن، در فصول گرم تابستان تبدیل به مکانی بسیار مناسب و دل باز جهت استراحت های عصرگاهی و پرکردن اوقات فراغت خواهد شد.پوشش پاسیو برای طراحی پوشش پاسیو از متریال و سازه های مختلفی استفاده می نمایند.

 پوشش پاسیو در طرح ها و رنگ های متفاومتی تولید می شوند. در ادامه قصد داریم رایج ترین پوشش پاسیو را برایتان شرح دهیم تا مطابق با سالیق و هزینه ای که برای این کار در نظر گرفته اید، اقدام به تهیه ی آن بنمایید. این سقف ها عایق صدا و حرارت می باشند.

یکی از مواردی که در عصر حاضر بسیار حائز اهمیت است صرفه جویی درمصرف انرژی می باشد، با توجه به اینکه این نورگیرها ورود روشنایی به فضای داخل منزل را تضمین می نمایند در مصرف انرژی صرفه جویی بسیاری صورت می گیرد. سقف پاسیو حبابی دارای مقاومت بسیار بالایی در مقابل شرایط آب و هوایی و محیطی مختلف و ضربه را داشته و یکی از بهترین انتخاب ها به عنوان پوشش پاسیو محسوب می شود.

 پوشش فایبرگالس به سقف های از جنس فایبرگالس، ایرانیت و یا ایرانیت فایبرگالس هم می گویند. این نوع از سقف ها به آسانی نصب می شوند، دارای وزن بسیار کمی بوده و به همین علت برای مناطق بادخیز انتخاب خوبی نمی باشند. سقف پاسیو با پایه فایبرگلاس اغلب در محیط هایی که دارای آب و هوای سرد می باشند استفاده می شود شکننده بودن در مقابل ضربه جزو یکی از نقاط ضعف این سقف نورگیر پاسیو می باشد اما با این حال توانسته طرفداران بسیاری را به خود جذب نماید.پوشش فایبرگالس علاوه بر پاسیو به عنوان پوشش سقف برای پارکینگ و گلخانه ها هم مورد استفاده قرار می گیرد.اگر برای پوشش پاسیو قصد ندارید هزینه ی زیادی بکنید باید بگوییم که این سقف ها جزو ارزانترین سقف ها می باشند. سقف پاسیو پلی کربنات سقف های پلی کربنات جزو سقف های ترموپلاستیک می باشند. این ورق ها به دلیل گستردگی تنوعی که دارا هستند کاربرد زیادی به عنوان سقف نورگیر دارند. پوشش پاسیو در شرایط محیطی و جوی مختلف همچون طوفان و تگرگ کامال مقاوم بوده و ضد ضربه و خش هم می باشند. پوشش پاسیو نورگیر عایق گرما و صدا به حساب آمده و اگر گرد وغبار معلق در هوا به سطح این سقف جذب شود با شست وشوکامال پاکیزه شده و همانند روز اول می شوند. علاوه بر این سقف پاسیو با پوشش پلی کربنات مانع بسیار خوبی برای جلوگیری از ورود اشعه ی فرابنفش به فضای داخل است. سقف پاسیو پلی کربنات تنوع رنگ و طرح بسیار زیادی داشته و بنا به سفارش های مشتری قابل تولید می باشند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.