دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

میزهای رزین اپوکسی

۷۰۴ بازديد

میزهای رزین اپوکسی

میزهای رزین اپوکسی تلفیقی هنرمندانه از اپوکسی و چوب می باشد که یک سبک کاملا لوکس و لاکچری را به وجود آورده است. ایده ی تلفیق چوب و اپوکسی ایده ای است که در حال حاضر توسط طراحان بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد و میزهای رزین اپوکسی بسیار زیبایی به وجود می آید. رزین اپوکسی ماده ای است که در گذشته نه چندان دور بسیار مورد استفاده قرار می گرفته و در عصر حاضر نیز رزین اپوکسی کاربردهای مختلفی دارد و جزو پرمصرف ترین مواد در ساخت لوازم دکوری و فانتزی، میزهای رزین اپوکسی، بدلیجات و... محسوب می شود. در ادامه قصد داریم در خصوص میزهای رزین اپوکسی، ویژگی آن ها و موادی که در ساخت این میزها مورد استفاده قرار می گیرد هر آنچه که لازم است بدانید را بگوییم:

 

میز رزین اپوکسی

رزین اپوکسی در واقع ترکیبی است که خاصیت چسبندگی بالایی داشته و به راحتی بر روی سطوح و بسترهای مختلف می چسبد. رزین اپوکسی در محیط های اسیدی و قلیایی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و امکان ترکیب با مصالح گوناگون را فراهم نموده است. طراحان از این ویژگی رزین اپوکسی بهره برده اند و با استفاده از آن میزهای رزین اپوکسی با طرح های متنوعی را به وجود آورده اند.

 

انواع مختلف رزین اپوکسی

رزین اپوکسی های بسیاری در بازار وجود دارند که هرکدامشان رنگ منحصر به فرد خود را دارا          می باشند. رایج ترین رزین های اپوکسی به شرح زیر می باشد:

رزین اپوکسی آبی

رزین اپوکسی آبی یکی از پرطرفدارترین رزین اپوکسی های موجود در بازار محسوب می شود زیرا رنگ آبی حس آرامش دریا و رودخانه را در فرد ایجاد می نماید. رنگ آبی در ساخت میزهای رزین اپوکسی می تواند طرح های بسیار زیبایی را ایجاد نموده که در سبک های مدرن روستیک و مینیمال به وفور استفاده می شود.

 

 

رزین اپوکسی سیاه

اگر دوست دارید معماری های مینیمال و روستیک را با یکدیگر ترکیب نمایید استفاده از رزین اپوکسی رنگ سیاه را به شما پیشنهاد می دهیم. رزین اپوکسی به طور معمول به صورت شفاف و کاملا شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد که می توانید با اضافه نمودن رزین اپوکسی سیاه رنگ رزین را کاملا تغییر دهید.

 

رزین اپوکسی شفاف

رزین اپوکسی شفاف در واقع کاملا بی رنگ است. این رزین اپوکسی تنها در هنگامی مورد استفاده قرار می گیرد که بخواهید فضای خالی بین دو تخته چوب را پوشش دهید. رزین اپوکسی بی رنگ در اینجور مواقع توانایی متصل نمودن دو تخته را فراهم می آورد که بعد از خشک شدن کار به قدر کافی سفت و محکم خواهد شد.

 

ویژگی میز رزین اپوکسی

به دلیل آنکه در ساخت میز رزین اپوکسی از برش هایی ضخیم از چوب استفاده می شود و سپس مواد رزینی بر روی سطح چوب اعمال می شود وزن این میزها بیشتر از سایر میزهای رزین اپوکسی معمولی می باشد.

 

میز رزین اپوکسی تحمل ضربه و فشار بالایی را دارند و علاوه بر آن در محیطهای اسیدی و شیمیایی هم از مقاومت خوبی برخوردار بوده و دچار آسیب نمی شوند.

 

هرگونه چربی و آلودگی از روی سطح میزهای رزین اپوکسی به سادگی پاک می شود.

 

میز رزین اپوکسی از تنوع طرح بسیار زیادی برخوردار بوده و به همین علت حق انتخاب بالایی در هنگام خرید دارید و می توانید بهترین میز رزین را مطابق با سلیقه و دکوراسیون منزلتان خریداری نمایید.

 

چوبی که در ساخت میز رزین اپوکسی مورد استفاده قرار می گیرد ضدحریق می باشد و این یکی از مزیت های بزرگ میز رزین اپوکسی محسوب می شود.

 

میز رزین اپوکسی مقاومت گرمایی بالایی دارند به نحوی که به راحتی قادرند دمای 80 درجه سانتی گراد را بدون هیچگونه مشکلی تحمل نمایند.

 

نگهداری از میز رزین اپوکسی بسیار آسان بوده و هزینه ی ترمیم آن ها نیز بسار کم می باشد.

 

جمع بندی

در این مطلب هر آنچه که لازم بود در خصوص میز رزین اپوکسی و مواد مورد استفاده در ساخت این میزها بدانید را برایتان شرح دادیم. اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که می خواهید تغییرات چشمگیری را در سبک دکوراسیون منزل ایجاد نمایید پیشنهاد می کنیم از میزهای رزین اپوکسی استفاده نمایید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.