یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

میز روستیک در شوش

۵۶۰ بازديد

  همانطور که می دانید اقلام و وسایل بسیاری در منزل وجود دارند که هر یک به نوبه ی خود بر روی جنبه ی زیبایی دکوراسیون داخلی تاثیر می گذارند اما از بین این اقلام، میزهای روستیک به طور معمول بیشتری تاثیر را دارند و به همین علت باید به زیبایی آن ها توجه بسیاری داشت. یک میز پذیرایی قادر است در ایجاد تناسب، کنتراست و زیبایی دکوراسیون داخلی خانه نقش بسیار پر رنگی ایفا کند.cاین روزها میزهای پذیرایی در مدل های گوناگونی طراحی ساخته و به بازار عرضه می شوند. یکی از مدل های پرطرفدار و محبوب میز روستیک است  در ادامه به بررسی ویژگی ها و مشخصات آن خواهیم پرداخت:

 

ویژگی های بارز روستیک

 

نام میز روستیک برگرفته شده از سبک دکوراسیون روستیک است. سبک روستیک به سبکی گفته  می شود که در آن از متریال و مصالح طبیعی استفاده می کنند. میز روستیک در شوش این متریال جز مواردی به حساب می آیند که در سبک روستیک به وفور استفاده می شود. این سبک تداعی کننده خاطرات گذشته است و جلوه و صحنه ای بسیار زیبا و دلنشین از دوران کهن و قدیم را به نمایش می گذارد. در طراحی و ساخت میز روستیک نیز فقط از چوب های طبیعی و دست نخورده می توان برای اجرای کار بره برد. این چوب های طبیعی قادرند تا عطر و بوی طبیعت و جنگل را با خود به همراه داشته باشند و ایجاد آرامش در افراد کنند.

برخی اوقات از چوب های پوسیده و نم کشیده هم در طراحی میز روستیک وود تک  به کار می برند. یکی از ویژگی ها و مشخصات بارز میز روستیک زیبایی حیرت انگیز در عین ساده بودن است. برای رنگ آمیزی و ارتقای جنبه ی زیبایی میزهای روستیک به از رنگ های گیاهی استفاده می کنند که این رنگ ها دو مزیت عمده را برای میز به همراه دارد.

اول آنکه موجب زیباتر شدن آن می شود و دوم آنکه عمر و ماندگاری چوب را افزایش می دهد چرا که مانع نفوذ حشرات موذی مانند موریانه به درون چوب می شود. وود تک با دارا بودن چندین سال تجربه در تولید و فروش محصولات گوناگون چوبی اعم از میز و درب های چوبی فعالیت مستمر داشته و تعدد پروژه های درخشان این برند بسیار بالا می باشد. برای مشاهده سایر محصولات وود تک می توانید از طریق سایت ما و یا شبکه های اجتماعی اقدام فرمایید.

خرید میز روستیک در شوش

برای خرید میز روستیک در شوش با قیمتی مناسب و تخفیف عالی می توانید به مراکز عرضه کننده این مدل از میزها مراجعه کنید و اگر هم امکان مراجعه حضوری به هر دلیلی برایتان میسر نیست می توانید از طریق وب سایت اقدام به خرید کنید.  در حال حاضر خیلی از کسب و کارها به شکل انلاین و در بستر اینترنت مشغول به فعالیت هستند و به همین علت تولیدکنندگان میزهای روستیک نیز با طراحی وب سایت به فروش آنلاین محصولاتشان می پردازند.

خرید آنلاین یک خرید بسیار سریع و راحت است که این روزها به دلیل گسترش اینترنت محبوبیت بسیاری پیدا نموده است. با مراجعه به سایت به راحتی به عکس تمامی محصولات و مشخصاتشان دسترسی پیدا خواهید نمود.  بعد از یافتن محصول مورد نظر خود اقدام به ثبت سفارش کنید. اگر در طول فرآیند خرید دچار مشکل و ابهامی شدید می توانید با کارشناس فروش در ارتباط باشید و در صورتی که در میان انواع مدل های موجود مورد مناسبی نیافتید می توانید با تولیدکننده تماس گرفته تا در صورت امکان یک میز روستیک سفارشی برایتان ساخته و ارسال شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.